Przejdź do głównej zawartości

Ciasteczka artystyczne

W tej zakładce będę Wam pokazywać moje ciasteczka  maślane i pierniczki dekorowane lukrem królewskim lub lukrem plastycznym. Część z nich wykonana jest w ramach relaksu, a część pod specjalne zamówienia. Gdyby komuś wpadły w oko śmiało piszcie na abcmojejkuchni@wp.pl
Jestem w stanie wykonać je na zamówienie, kolor wzór do dogadania :) 
Zapraszam





Dla Mamy, Babci, Siostry, Koleżanki...


Weselne


 Elegancki zestaw dla każdego


 Dla Babci


 Dla melomana, Nutki Violetta


 Na Chrzest, roczek, dla dziewczynki, chłopczyka



Pierniczki serduszka z wzorem lasowiackim  


Pierniczki Świąteczne


Piernik Dyplom (Format A5)











 Ciasteczka maślane z lukrem plastycznym 
 






 Bożonarodzeniowe pierniczki i ciasteczka z lukrem królewskim












Ciasteczka ślubny upominek




Ciasteczka urodzinowe 

Ciasteczka podziękowanie 



 Ciasteczka jesienne na Halloween




 Ciasteczka Imię solenizanta (dekoracja przyjęcia urodzinowego) 



 Ciasteczka Myszka Minie


 Ciasteczka podziękowania weselne Kokardki 



Ciasteczka na I Kuminie Świętą

























































Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia